Dišeča praznična voščilnica

 V Decembru smo se z Andrejo in Romano pod okriljem Darilnice Klavdija odločile, da posežemo po zimskih materjalih na svojih izdelkih. Kaj smatramo pod zimske materiale? Prav vse, kar nam pomaga polepšati zimske in praznične izdeleke.

Če sem si prešnjič izbrala ustvarjalni komplet in z njim ustvarila praznično dekoracijo, pa so tokrat na vrsti, bleščice, sneg, smrekove vejice in praznične dišave.


Ustvarjanje se je začelo že z nabiranjem različnih materjalov.Storžke sekvoje sem nabrala na parkirišču službe. Mini jabolko sem našla na nekem okrasnem drevesu na dopustu, Mandarine je prinesel Miklavž, cimetove palčke pa imam doma za kompot ali kuhano vino. Seveda pa različne naravne materiale lahko tudi kupite že posušene in izdelava je tako lahko veliko manj načrtovana.

Mandarina je lepo ohranila barvo tudi, ko je suha. 


Najprej sem si pripravila vse potrebno za sestavljanje voščilnice.

Smrekove vejice in omela sta iz kolekcije Craft Passion.


 Za krašenje z bleščicami že kar nekaj let uporabljam Mod Podge lepilo in lak. Vse v enem. Tale moj je bleščeč, ker ga uporabljam za bleščice ni narobe, če se sveti tudi lepilo.

Bleščice Nuvo Ice White imam tudi že precej časa, ne porabi se jih dosti, razen če se stresejo po tleh in mizi. Z njimi rokujte previdno.


Vse elemente tudi okrasni trak z jelenčki sem nalepila z pomočjo vročega voska.


Osnova za okrasje je iz novega Aleksandrinega papirja z videzom lesa. Osnova za voščilnico pa je narejena iz eko kartona.


Dekoracijo sem na koncu okrasila še z True snow pasto. Čudovita je in resnično daje vtis pravega snega.


Za konec sem dodala še naš domač napis čudovite praznike. Štampiljke sva si zamislili z Andrejo in Klavdija je poskrbela, da jih lahko uporabljamo.

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji

  1. Tvoja voščilnica je videti sveže in nadvse čudovito.
    Zelo si se potrudila z opisom same izdelave in nam ponudila še dober vodič do izbranih elementov, ki si jih uporabila na voščilnici. 🤗

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar