Craft-alnica - Karkoli prazničnega

 Med letom izdelam toliko prazničnih voščilnic, da bi se jim v Decembru lahko brez slabe vesti odrekla. A se jim ne morem, ker v Decembru v trgovinah z ustvarjalnim materjalom in na spletu najdemo največ prazničnih idej in temu se je resnično težko upreti.

Za Craft-alnico smo si za zadnji letošnji izziv izbrale hvaležno temo. Karkoli prazničnega lahko prijavite v našo galerijo. Ampak jaz sem spet ostala pri voščilnici.

Mucek v nogavički je čisto svež digi iz poličk Sweet November stamp

Mucka sem pobarvala z polycromos barvicami. Ozadje pa sem izdelala z pomočjo Distress oxide blazinic , Stencil šablone in bele pigmentne blazinice. Napis sem odtisnila z embosirnim prahom.


Mucek se poskusila pobarvati tako, da je podoben Blaževemu Marsu.


Pridružite se nam v zadnjem letošnjem izzivu Craft-alnice. Andreja L. in Andreja M. sta tudi ustvarjali in pripravili krasne praznične izdelke.

Sponzor Decemberskih izzivov je

 
Ob zadnjem izzivu za Craftalnico v tem letu vam voščim še čudovite predpraznične dni.
Blagoslovljene Božične praznike ter sreče in predvsem zdravja v letu pred nami.

Komentarji