Praznična lučka

 Mesec je naokrog in v FB skupini Papirčkarce smo se odločile, da se bomo v decembru poigrale z prazničnimi izdelki.

KARKOLI  NOVOLETNEGA

je tema izziva in misim, da bo v tem mesecu takšnih izdelkov za objavo na pretek.

Z Andrejo, Romano, Sašo in Katjo smo ustvarjale in se zabavale. 

Sama sem se lotila lanterne za čajno lučko. Z Sizzixovo šablono sem iz eko kartona izrezala stranice lanterne.

Listke in Božično zvezdo sem pobarvala z Polychromos barvicami Farber Castel. Za storžka pa sem uporabila zlat čopič Wink of Stella.

Štiri stranice sem zlepila z Taky glue lepilom

 Na koncu sem sestavljeno lanterno okrasila z bombažnim trakom, satenastim trakom in kraguljčkom.


V naši hiši ni dovoljen ogenj na venčkih in podobnih zadevah. Moj dragi ima strah, da bomo kaj zažgali. Za papirnate laternice se kupijo led čajne lučke. Tudi pri Klavdiji jih najdete.

Vem, vem učinek ni isti. Za v našo hišo pa je to velik kompromis.

Skoraj ves materjal za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji