Enostavna moška voščilnica

 Mesec je naokrog in pri Papirčkarcah, FB skupini pod okriljem Darilnice Klavdija imamo za vas pripravljen nov izziv. Če smo se v Oktobru posvečale rožnatim zadevam, pa je v Novembru čas, da se obrnemo še k moški populaciji.

Karkoli za MOŠKEGA ali FANTA

je naša želja za ta mesec.


Osnovo za voščilnico sem izdelala iz rjavega eko kartona. Iz enega lista A4 formata dobimo ravno dve osnovi. Potem sem na akvarelni Florence papir z Distress oxide blazinicami in čopiči za make up nanesla tri različne barve. Vse skupaj sem nato čisto narahlo pošpricala z vodo in embosirala v z Sizzixovo srajčko z teksturo lesa,

 
Iz že pobarvane in embosiranega papirja sem nato izrezala napis Najlepšega para Vse najboljše. Podložila sem ga z štirimi plastmi istega napisa v rjavi barvi.
Na trak eko kartona sem z rjavo nuvo blazinico odtisnila napis za rojstni dan.


Dodala sem še nekaj listkov in papirnato pentljo ter Ranger tekoče polperle Baby blue.


Skoraj ves materjal za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji

  1. Odlično narejeno ozadje in voščilnica je več kot primerna za moški del.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar