Božična zvezda Heartfelt #2

 Prejšnji teden sem za Darilnico Klavdija posegla po Heartfeltovem setu Božične zvezde. Za ta teden sem tudi uporabila ta, isti komplet, a sem uporeabila samo manjši del cveta in zato dobila majnše cvetke katere sem posadila v lonček.


Voščilnice ki se izvlečejo iz papirnatega cvetličnega lončka so bile pred časom prav modne. Potem pa smo na njih malo pozabile. Meni je všeč, če se kdaj pa kdaj lotimo tudi pozabljenih tehnik.


Lonček sem izdelala iz zlatega papirja. Navodila sem našla na Pinterestu.


Potem pa sem se lotila Heartfeltovih Božičnih zvezd.


Odtisnila sem jih Na akvarelni papir z embosirno blazinico. Posula sem jih z zlatim prahom z bleščicami in embosirala z vročo pištolo.


Z ustrezno šablono sem cvetove izrezala. Pobarvala sem jih z Disterss oxide blazinicama.


 Šele pobarvane cvetne listke sem nato oblikovala v kalupu.


Na sredino cvetov sem nalepila zlato perlo.


Sledilo je le še sestavljanje cvetličnega lončka in končna okrasitev.


Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.

Komentarji