Venček MŠPU9 - 1 naloga

 Nisem ravno naboljša učenka, no ja, razlago si sproti pogledam, za naloge pa kar ni prave energije. Se bom potrudila, da vas bom  v teh dneh dohitela.

Prva naloga je pod streho, po Tininih navodilih sem spletla venček in nanj dodala meni naj Božične zvezde.


Smrekove vejice sem izrezala iz zelenega papirje in jih na rahlo posenčila z belo blazinico in aplikatorjem. V krogu sem jih nalepila na pikast papir, dodala, dodala prelepe božične zvezde in nekaj snežik.


Še napis in čisto majhna pentlja.

Za galerijo Najlepšega para


Mala šola prazničnega ustvarjanja


Galerija Najlepšega para jesen - zima



Komentarji

  1. Ooo, kako mi je všeč tvoj venček z božičnima zvezdama!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadvse čudovit venček in zelo zelo lepo izdelano.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar