Make art blazinice

 V mesecu Oktobru se bomo z Andrejo in Romano potrudile, da vam pokažemo različne produkte izdelovalca Ranger. Izbrale smo si vsaka svojega ustvarjalca za predstavitev Sama sem se odločila za izdelke Make ART  Wendy Vecchi, ker mi je zelo pri srcu in imam doma, kar precej njenih izdelkov.

Naj še omenim, da so pod njenim imenom tudi novejše Archival blazinice.


Rada imam njene  Make ART blazinice, v osnovi so na vodni bazi, akvarelne torej. Tako kakor Distress ink blazinice Tima Holtza. Mi je pa pri njih všeč, da so malo drugačnih barv kakor Distress blazinice. Če imamo oboje je barvni spekter izpopolnjen.

Da preidem k izdelku za današnjo objavo. Andreja nam je zadnjič pokazala kako izdelati mavrični venček na voščilnici in, da naredim domačo nalogo sem si zanj izbrala izdelke Make ART. 


Iz seta štampiljk A million thanks sem vzela vejico in napis, za senčenje pa blazinice Make Art.

Najprej sem na sredino odtisnila napis. Za odtis napisa sem uporabila napravo za odtiskovanje, da je napis res dobro in vidno odtisnjen.


Osnovo sem pustila pripeto na penasti plošči naprave za odtiskovanje, saj se na mehkejši podlagi odtisi lepše naredijo. Vejico sem odtiskovala z akrilnim blokom, da sem lažje odtisnila v krogu.


Takole na magnetno ploščo pritrdite list, da se na premika., da lažje pričnete z barvanjem mavrice.

Mavrico sem barvala z aplikatorji .


Še barve, ki sem jih uporabila za mavrico.


Za konec sem dodala še odtis srčka. Pika na i je bil.


Za osnovo sem uporabila belo osnovo za voščilnice 15 x 15. Kvadrate pa sem iz črnega in belega  Florence akvarelnega papirja izrezala z Tininimi kvadrati z šivi.


Skoraj ves material za izdelavo sem našla v Darilnici Klavdija.

Komentarji