Dobro jutro, sobota je dan za praznično ustvarjanje čez celo leto. Pri 52Christmas Card Trowdown je spet čas za novo skico, saj je pred nami nov mesec. V Oktobru nam bo naloge izbirala naša Majda in pripravila je res simpatično skico.

Lotila sem se je majčkeno drugače, saj sem morala uporabiti novost, ki je čakala na moji mizi.

 

Čudovito božično zvezdo sem tokrat uporabila kakor osnovni okrogli motiv.


 Pobarvala sem jo z Distress oxide blazinicami.

Za ozadje sem uporabila vintage papir in nov Tinin napis vesele praznike.

Za 52CCT - skica


Galerija Najlepši par 


 

Komentarji

  1. Kako imenitno si uporabila novosti in dala skici novo dimenzijo - hvala za navdih :)
    Božična zvezda pa ... sem brez besed in te barve, v 100 letih mi ne bi uspelo ;-)
    Čudovit vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar