Craft-alnica #296. - Rožnato za Europo Donno

 Oktober je tradicionalno obarvan rožnato, tudi v Craft-alnici. Spet bomo dobrodelne in spet bomo ustvarjale v rožnati barvi za Europo Donno. Ponosne smo, da smo že 7 leto udeležene v aktivnosti rožnatega oktobra, ponosne smo tudi na vsakoleten fantastičen odziv s strani vas ustvarjalk.

Odločile smo se, da bo naloga za začetek preprosta, na svojo voščilnico izdelajte v ROŽNATI BARVI in dodajte bleščice.

Moji sta takši.


 Izrez obeh damic sem dobila v dar od meni zelo drage ustvarjalke.

Dodala sem le velik cvet, ki sem mi dodala nekaj bleščic. 

Draga Tina iz Najlepšega para je tudi letošnje leto sponzor oktoberskih izziviv v Craft-alnici in tudi letos bo od vsake prijavljene in poslane voščilnice donirala v sklad Europe donne dodaten evro.

Tina hvala za tvojo krasno gesto, hvala da vsako leto podariš poleg vsega še dve nagradi za naključni izbranki. Res smo ti hvaležne .

Pridružite se nam tudi letos, če ste v dilemi pokukajte za navdih še k Tini iz Najlepšega para, Nataši, ki je naša gostja v izzivu in seveda k Andrji L. In Andreji M. Vse štiri so se potrudile in izdelale čudovite voščilnice.
 
Voščilnice bomo tudi letos zbirale do 5. Novembra, do takrat zato, ker bomo tudi drugi izziv namenile Europi Donni. Če se nam želite pridružiti, nam sporočite to nam mail craft.alnica@gmail.com , dobile boste naslov, kam poslati svoje izdelke.


Komentarji

  1. Čudoviti sta in tako ženstveni. Sem bila prepričana, da gre za odtis oz.štampiljko. Zelo lep izrez in cvet, ki si ga dodala doda piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so tvoje dame in lep si dodala rožice :-)) Krasne voščilnice!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar