Rdeče vrtnice in bleščeče kapljice

 V Septembru smo se z Andrejo, Romano in Jerco poigrale z Wow embosing prahci in ostalimi njihovimi izdelki. Lepe barve prahov vas ne bodo pustile ravnodušnih, tudi nas niso. Potrudile smo se in vam poskušale pokazati kako jih lahko uporabite na različne načine.

Jaz pa sem vam prejšnjič obljubila, da pokažem kako z njimi ustvarimo drobne ali pa velike kapljice, ki jih nato lahko dodamo na voščilnice kakor dodatek.

 
Perle sem izdelala z pomočjo Melt it praha z katerim dobimo več tekoče mase in embosirnim prahom     Cupid z bleščicami v rdeči barvi.
 

Met-it prah in embosirni prah mešamo v razmerju 2/1. Jaz sem dala dve žlički Melt-it prahca in žličko embosirnega v posodico iz folije. Dobro sem vse skupaj premešala.
 
Z grelno pištolo sem nato prah v posodici segrevala z spodnje strani. Če bi to počele z vrha, bi nam prah odpihnilo iz posode.
 

 Za lažje držanje (posoda iz folije se navarno segreje), sem uporabila kar klinček za perilo, lahko pa primete tudi z pinceto.


Stopljeno maso sem nato nakapljala na steklen blok, ki ga uporabljam za odtiskovanje štampiljk. Kakor vidite se mi niso najbolje posrečile, vendar lahkko vse skupaj neštetokrat spet pogrejemo in izdelamo kapljice na novo.
Naj vas opozorim, da se masa precej hitro ohladi in stridi, zato je treba kar hiteti z kapljanjem.


Kapljice, ki so se mi posrečile sem nato dodala na voščilnico z rdečimi vrtnicami.
Vrnice sem izrezala iz seta LemonCraft - Flowers 01


V notranjost voščilnice sem odtisnila še napis iz seta Wow štampiljk.

Skoraj ves material, razen čisto nove šablone Amerikanke iz nove kolekcije Najlepšega para sem našla na poličkah 

 
 
 
Seveda voščilnico lepim še v Galerijo Najlepšega para - September

 

Komentarji