Po domače

Rastejo v strmi gori
bele planike tri.
Zanje vedo le orli,
rosa umiva jih.

Šel bom v goro planike nabral
in jih prinesel v dolino nazaj.
Tri bele zvezde troje oči,
 vsaka za lep spomin. 


Tri planike sem dodala v vogal voščilnice za ljubiteljico gora in narodnega izročila.
Gore in in smrekov gaj sem izdelala z pomočjo plastične stncil šablone Altenew.
Planike pa so izrezane z šablonami Najlepšega para. Tina, upam, da boš resno razmislila še o rezalni šabloni nageljna, včasih bi prišel tako prav.



Slikico Avbe, ženskega pokrivala, ki je pogosta pri Gorenski narodni noši sem natisnila in zlatim Wings of Stella čopičem pobarvala čelni del pokrivala in trakove za zavezovanje.
Tako sem poleg gora in planik dodala na voščilnico še tretji željen elemnet.


3d voščilnice vedno odam v škatlici, da se cvetje ne pomečka, pa še bolj šik je vse skupaj.



Komentarji

  1. Fantastična voščilnica. Resnično mi je zelo všeč. Se še dobi kje ta stencil šablona. Sem jo že povsod iskala, a brez uspeha...

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična je. Tudi sama sem že iskala to stencil šablono, vendar je še nisem našla.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar