Jesen pred vrati

 September nam prikliče jesen. Čisto prehitro se je letos najavila tudi zares, ne le pri našem ustvarjanju.

Eno jesensko sem že pokazala, danes je na vrsti druga. Malo bolj bogata, taka za mojo dušo.

Pri Papirčkarcah, naši FB skupini pod okriljem Darilnice Klavdija smo vam pripravile nov izziv. Poimenovale smo ga karkoli na temo JESEN.

Pri izdelavi sem uporabila precej starih šablon Marianne desig. Tudi štampiljka lisičke je njihova. Odtisnila sem jo z Nuvo rjavo blazinico in pobarvala z Distress rjavimi in oranžnimi blazinicami ter vodnim čopičem. Osnova za voščilnico je dimenzije DL

Za ozadje sem iz 300 g belega papirja in Sizzix-ove embosirne sračke z teksturo lesa naredila relijefni list. Čisto na rahlo sem pobarvala že srajčko, uporabila sem Distress blazinico Walnut stain.

Listi in gobice so izrezane iz papirja z teksturo. Želod in praprot iz eko kartona. Dodala sem še Prima rožice in izreze hlodov, ki sem jih našla na listih LemonCraft sentimental.

Na koncu sem le dodala nekaj oranžno bleščečih tekočih perl.

Bogata jesenska voščilnica za ljubitelja narave je nared.


Skoraj ves potreben material sem dobila v Darilnici Klavdija.

Komentarji