52CCT - Rožnate in modre božične zvezde

 Dobro jutro. sobota je in sobota je čez celo leto dan za praznično ustvarjanje. Pri 52Christmas Card Trowdown je ta teden na vrsti barvni izziv. Jenny nam je izbrala super barve. Rožnata, modra in zlata so zahteve za ta teden.

Ker se v tej vročini težko spravim k delu, sem se spet podala v meni varne vode ustvarjanja. Vedno, ko nekako ni prave ideje se lotim izdelave bogate 3d voščilnice z rožami.

Božične zvezde sem izrezala z Craftpassion šablonami in jih oblikovala v kalupu Heardfeld. Akvarelni papir sem pobarvala z Distress oxide blazinicama Kitsch flamingo in salty ocean. Belo vatirano kroglico  sem dobro namočila z distres blazinico, jo potopila v zlat distress prah z bleščicami in pogrela, da sem dobila zlato kroglico za sredino.


Kar pošteno sem se poigrala z papirjem in embosiranjem. Listi bodike so iz pavs papirja, smrekove vejice pa iz zlate folije.

Se mi je pa pri ustvarjanju zgodila majhna nerodnost. Ker sem si slabo prebrala navodila in se lotila izdelave še preden sem jih preverila, sem namesto metalno zlate uporabila rožnato zlat embosirni prah.

Seveda je napaka prevelika, zato imam sedaj dve voščilnici.


Se tudi vam zgodijo takšne zoprne napakice, ki ti nato podvojijo delo?

Nič hudega, je pa sedaj moja praznična zaloga bogatejša za dve lepotički.


 

Za 52CCT - colour

Komentarji

Objavite komentar