Ribiška

 Še eno moško voščilnico sem pripravila z šablonami Amy design. Šablona ribe in palice za ribarjenje je pri meni večkrat uporabljen pri izdelavi moške voščilnice. Ribičija je pri nas kar priljubljena aktivnost med močnejšim spolom in takšna šablona večkrat prav pride.

Motiva sem izrezala iz belega 300g kartona. Pobarvala sem ju z pomočjo Distress oxide blazinic in vodnega čopiča.

Pobarvala sem na podlogi za ustvarjanje.

Nato sem iz zelenega papirja z teksturo izdelala osnovo za voščilnico. Enostavno v merah 15x15.


Pomagala sem si z kostjo za prepogibe.

Z napravo za natančno odtiskovanje sem nato na rjav eko karton odisnila motiv košare. Uporabila sem rjavo Nuvo blazinico.

Zas dodaten ribiški učinek sem izrezala še vejo rogoza z šablono Marianne Design.

Vse motive sem nalepila z pomočjo 3d lepilnega traku in tekočim lepilom ki ga imam v aplikatorju za lepilo z res tanko konico.

Moške voščilnice so ponavadi precej enostavne zato veliko dodatnega okraska ni bilo potrebnega.


 Razen nekaj Nuvo tekočih perl, ki so pri meni nepogrešljive.

Skoraj ves potreben material sem dobila v Darilnici Klavdija.

Komentarji

Objavite komentar