Komplet za krst

 Za Sofijo sem se lotila že albuma v katerega bosta mamica in očka lahko beležila prav vse pomembne dogodke, ki se bodo zgodili v njenem prvem letu.

Pa punca veselo raste in je šla po prvi zakrament. Krstna vabila in zahvalo za gospoda župnika smo seveda naredili v stilu.

Največ dela z vabili sem imela z Tininimi angelčki, katerih nimam. Ko je Tina izdala štampiljke sem bila mnenja, da angelčkov ne bom rabila. Napaka, tako prav bi mi sedaj prišli, a jih ni več v prodaji. Še dobro, da imam med vami ustvarjalkami dobre prijateljice. Hvala Andreja in Romana <3.

Potem pa še zahvala za gospoda župnika. Odločila sem se, da bo vse skupaj nekako v stilu.



Sizzixova angelska krila in nežne rožice, ter napis HVALA Najlepšega para.


Galerija Najlepši par Julij


Komentarji

  1. Super si uporabila angelčke, meni so tako simpatični. Zahvala za župnika...brez besed FANTASTIČNA!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si vse pripravila, zahvala župniku pa zasluži⭐⭐⭐⭐⭐. Odlična ideja in izvedba. Pozdravček 😘😘😘

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar