Craft-alnica #290. - WC papir na voščilnici

 Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Tokrat smo se odločile za malce nenavadno uporabo vsakodnevnega izdelka iz našega doma. Odločile smo se namreč, da želimo videti uporabo WC papirja ali kuhinjskih papirnatih brisač.

Naloga se je tudi meni zdela malo čudna a sem nato na Youtube kanalu poiskala posnetke takšne uporabe in bila nad videnim navdušena.

 
Sama sem sicer uporabila papirnato brisačko, zato, ker sem takrat doma imela le toaletni papir v breskovi barvi. Odtis pa sem želela pobarvati.

Več pasti papirnate brisačke sem tako embosirala z Sizzix-ovo reljefno srajčko botanical. Reljef je fantastičen, ker je papir mehek plasti pa se krasno sprimejo skupaj. Obrezan reljefni odtis sem nato pobarvala z distress Oxide blazinicama Kitsch flamingo  in Rustic wilderness. Nežno sem z aplikatorjem podrsala po izboklinah reljefa. Ker je papir mehek in zelo upojen so barve intenzivne in res lepe.


Dodala sem še pas tekočih Nuvo polperl in napis Najlepšega para, ki sem ga odtisnila na bel karton.

Pridružite se nam v malo nenavadni nalogi. Po navdih pa zavijte še k Andreji L. in Andreji M. Potrudile smo se in se lotile vsaka malo ndrugačne uporabe toaletnega papirja, zato da vam bo naloga lažja.

Za Craft-alnico - WC papir


 V mesecu Juliju nagrade za Craft-alnico prispeva


Za galerijo Najlepši par Julij


 


Komentarji