Pisani makroni

 Maroni so krasni kolački za oko in seveda tudi za na voščoilnico. Njihov okus pa mene ni čisto prepričal, priznam najbrž sem že prestara za spreminjanje okusa.

Čudovite pisane makrone sem torej izbrala za barvanje v akvarelni tehniki, ki jo v naslednjem mesecu želimo videti v FB skupini Papirčkarce.

 

Prav majhno štampiljko makrona sem na akvarelno osnovo za voščilnico odtisnila večkrat lepo v ravni vrsti. Z svinčnikom sem si narisala narahlo črto, ki sem jo nato pred barvanjem odstranila.

Z črno blazinico sem odtisnila piškotke.


Odtisnila sem še dva makrona na maskirni papir in ju izrezala. Na že odtisnjene sem nato nalepila maskirni odtis in vmes dodala še piškotke, tako da je linija lepo zapolnjena.


Na koncu odtiskovanje sem le še obrisala z svinčnikom narejeno ravno črto.

Potem pa sem se lotila barvanja z Distress oxide blazinicami.


Okside imam skoraj raje, saj ostanejo barve tudi, ko se posušijo bilj intenzivne.

Za barvanje skoraj vedno uporabljam čopiče z vodnim rezervarjem.


Na koncu sem le še odtisnila napis, ki je že v setu z štampiljko makrona.

napis sem odtisnila z pomočjo plošče za odtiskovanje.


Skoraj ves potreben materjal sem dobila v Darilnici Klavdija.

Komentarji