Craft - alnica #189. - enoplastna voščilnica

 Pozdravljene, dva tedna sta minila kakor bi mignil in pred nami je že nova naloga za izziv Craft-alnice.

Tokrat res ne bomo nič komplicirale in od vas želimo, da izdelate le enoplastno voščilnico.

One layer card je enostavna za izdelavo, saj zanjo rabimo le osnovo za voščilnico, štampiljke, barve, svinčnike...


Za voščilnico sem uporabila res staro štampiljko morja in plaže, ki sem jo odtisnila na osnovo iz akvarelnega papirja. Ker pa je kljub temu, da je precej velika, štampiljka premajhna, da bi z njo zapolnila celo DL voščilnico sem jo malo povečala z pomočjo tankega akoholnega flomastra.

Odtis sem nato pobarvala z distress blazinicami in vodnim čopičem.


Prtidružte se nam v enostavnem poletnem izzivu, vesele bomo vsake vaše voščilnice. Po navdih pa zavijte k Andreji L., Andreji M. in Ma-Mi, ki se nam je pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico.


Komentarji

  1. Ojla Goga, sem že tako poredko na blogu, da kmalu ne bom več znala komentirati:))).
    Res lepo, da ste izbrale tako "lahko in enostavno" temo in tvoja poletno-počitniška varianta je prav super. Želim ti lepo poletje in ob priliki tudi kakšen postanek pri meni, lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Super tema za te počitniške dni. Tvoj motiv je najboljša uvertura v dopustniške dni.
    Peščena plaž, jadernice ... uživaj v teh poletnih dneh.
    Danica

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar