Craft-alnica #187. - INTERAKTIVNA VOŠČILNICA

Pozdravljene, naloga za naslednjih štirinajst dni v Craft-alnici se glasi INTERAKTIVNO. Želimo, da izdelate interaktivno voščilnico na kateri se mora nekaj premikati.

Takšnih oblik voščilnic je kar precej in ne dvomim, da se boste pri izdelavi zabavale.
takole sem se naloge lotila sama.


Izdelala sem Shutter voščilnico. Voščilnico z prekrivajočim zapiranjem. Zanjo sem uporabila bel 300g fotokarton iz katerega sem izrezala vse osnovne elemente. Okrasila sem jih z potiskanimi papirji LemonCraft iz seta Delicious. Ker se voščilnica popolnoma zapira in je primerna tudi za v kuverto je nisem mogla bogato okrasiti.


Tudi lonček z jagodami, ki krasi obod, ki voščilnico zapira je iz seta LemonCraft.


Pridružite se nam pri ustvarjanju interaktivnih voščilnic.
Za lažje ustvarjanje vam prilagam filmček z navodili, ki sem ga našla na Youtube kanalu.



Po navdih  pa zavije še k Andreji L. in Andreji M., tudi njuni voščilnici sta atraktivni.

Komentarji

  1. Krasno si tole izdelala, tudi na fotkah se lepo vidi interaktivni del. Hvala za video.

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga, čudovita je tvoja interaktivna voščilnica :-)) Všeč mi je tale dizajn!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar