52CCT - TIC- TAC TOE

 Dobro jutro sobota je in zato je pred nami nova naloga za 52Christmas Card Trowdown. Za zadnjo nalogo v mesecu nam je Tracy pripravila Tic - tac- toe nalogo. Potrudite se, da boste skrbno sledile razpredelnici. Izberete si lahko nalogo v stolpcu poševno, navpično ali vodoravno.


Jaz sem zase izbrala srednjo vodoravno razpredelnico . Uporabila sem tekoče perle, vzorčast dizajnerski papir in rezalne šablone.


Pri izdelavi praznične voščilnice me vedno iz zagate reši božična zvezda, tokrat Sizzix-ova. Dodala sem še nekaj zelenja in vejic. Šablono zastavice in napisa Najlepšega para in tekoče perle.

Že dolgo se nisem lotila bogato okrašene voščilnice, tale je bila balzam za ustvarjalno dušo.

Za 52CCT - TIC-TAC-TOE


Galerija najlepši par - Junij



Komentarji

Objavite komentar