Skrivnostna škatla - Mistery box

 Pri Klavdiji smo za ustvarjanje pripravile skrivnostne škatle po vzori LemonCraft - ove trgovine. Kjer lahko takšne škatle tudi naročimo .

V takšni škatli najdete prav vse za ustvarjanje čudovitih papirnatih izdelkov.  Vanjo sta nam Katja in Klavdija zapakirali čudovite Mintay papirje, ustrezne kartone in osnove za voščilnice, dodatke, drobnarije za okrasitev, lepilo in res prav vse kar potrebujemo.Dodali sta tudi Nuvo tekoče polperle.

Z Andrejo, Mano in Jerco smo se zmenile, da se lotimo različnih voščilnic in vse to skupaj z ustvarjalkami sestavimo kar preko spletne delavnice.


Sama sem se lotila Z-fold voščilnice. Zalepila sem skupaj dve osnovi za amerikanko in ju po diagonali odrezala. Okrasila z papirji in dodatki, ki so bili v škatli.


Iz papirjev sem izrezala rože in kovčke, z njimi sem okrasila prvo stran, v notranjost pa dodala še bež papir z teksturo za napis ali voščilo.


Ker je voščilnica večplastna sem jo enostavno zvezala skupaj z vrvico iz jute.

Po začetnih težavah, ki sem jih vsaj jaz imela z uporabo Zooma je naša spletna delavnica potekala brez težav. Prav luštno smo se imele in brez dvoma jo še ponovimo, saj je bilo precej zanimanja.

Korona čas nam je prinesel tudi nekaj drugačnega v dobrem smislu. Naučile smo se družiti ob našem hobiju na drugačen, virtualen način. Ugotovile smo, da na takšen način pridemo skupaj z kolegicami ustvarjalkami, ki nimajo vedno možnosti potovati ali se družiti na nekem za njih težje dostopnem mestu

Vse za izdelavo  najdete pri Klavdiji


Komentarji