Škatlica za pravo kofetarco

 V mesecu Maju se bomo v Darilnici Klavdija posvetile izdelkom LaseroweLowe. V njihovem ponudbi je ogromno število laserskih izrezov iz lepenke za vse mogoče priložnosti. Poleg pa dobite tudi krasne potiskane papirje in tako je lahko vaš izdelek hitro izdelan.

Odločila sem se, da se po dolgem času lotim izdelave škatlice. Explosion box so še vedno zelo aktualne.

 


V notranji del škatle sem nalepila izrez iz lepenke Kavni avtomat in skodelici za kavo. Majčkeno sem se lovila a je končni rezultat fantastičen.

 
Delčke avtomata sem zlepila skupaj z pomočjo Stekleničke z tanko konico za lepilo. Iz plošče pa sem jih ločila z pomočjo ostrega olfa noža.

Za okrasitev sem uporabila papirje Coffe Time, na enem od listov so natisnjeni tudi krasni motivi na temo kave.


Kar nekaj štampiljk in šablon na temo se najde v moji ustvarjalni sobi in z veseljem sem jih spet uporabila pri okrasitvi.
 

Čipkaste trakove sem odrezala z šablono Craft Passion, Kvadrate pa z šablonami CreaLies.


Tudi tokrat sem uporabila Nuvo tekoče polperle.



Skoraj ves material za vrečko sem našla na poličkah

Komentarji

  1. Čisto pravi" kafič" je ratal, super uporabljene šablone in čudovit končni izdelek. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar