Morska obala

 Pri izzivu The Male Room smo vam za mesec maj pripravile luštno nalogo, ki kar kliče po počitnicah. Tema je nadvse primerna, saj si prav vsi ne glede na katerem koncu zemlje živimo želimo normalne poletne počitnice brez omejitev.

Med brskanjem po ustreznem motivu sem naletela na sličice Marianne design in eno uporabila za izziv. Peščena morska obala kar kliče po dopustnikih.


Če sem si izbrala sličico MD, pa je potrebno prezračiti tudi njihove rezalne šablone in pri meni jih je kar precej.


Prav se od školjk ribiške mreže, ležalnika in ločja je iz njihove zakladnice.

Ja vem, res jih imam veliko.


Če je bogata zunanja stran voščilnice se mi zdi prav, da okrasim tudi notranji del. Japonke in očala sem pobarvala z Distress Oxide blazinicami v sončna očala pa nalepila še odsev obale.

Želim vam lepo poletje.

Za The Male Room -  Water / Beach



Komentarji

  1. That looks like a nice place at the beach, so tranquil and inspiring

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastic card Goga. I love how you have framed your scene with the seaside / beach die cuts. X

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW! This is superb, what wonderful details Goga, a beautiful scene surrounded by everything we need, including the sun, this is a glorious card.
    Faith DT TMR

    OdgovoriIzbriši
  4. Jojjj nooo, kolk men zdejle pasal en takle oddih! Zelo lepo si predstavila temo tokratnega izziva

    OdgovoriIzbriši
  5. oooo Goga, kako simpatično voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je pogled na morje skozi "okno", okoli njega pa same fine dekoracije. Tudi notranjost je lepa. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. This is a beautiful card! I saw it on the Male Room Challenge site. Hugs, Lesley

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar