Mak, mak, sredi polja kima

 Mak, mak sredi polja kima

mak , mak rdečo glavo ima...

Čudovito poletno kolekcijo Tininih novih šablon krasi tudi krasna šablona maka in ker so rožce moja šibka točka, je mak včeraj že prišel na mojo ustvarjalno mizo.


Izrezala sem ga iz paus papirja in pobarvala z Distress Oxide rdečo blazinico.

Za ozadje sem uporabila stencil šablono in šablono amerikanka.


Napis z najlepšimi željami je tudi nova pridobitev in je res fantastičen.

Tina hvala za prekrasne šablone in štampiljke, ki jih pripraviš za nas. Neznanski užitek je ustvarjati z njimi.

Samo namig, v naslednjih kolekcijah mogoče dodaj še pšenični klas, tak, ki bi dopolnil makove cvetove.

Za Galerijo Najlepši par - Maj



Komentarji

  1. Čudovit makov šopek, res so lepi cvetovi in napis fantastičen. Si me pa prehitela s predlogom za žitno klasje😉, tudi sama sem ob ustvarjanju pomislila nanj.
    Mogoče nam ga pa ob priliki naredi. Lep pozdrav in uživaj v ustvarjanju Andreja 😘😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kako sem navdušena nad tvojo voščilnico! Tvoje ozadje je svetovno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar