Craft-alnica #285. - POROKA

Naslednja dva tedna se bomo v Craft-alnici zabavale z poročno tematiko. Izdelate lahko karkoli poročnega.

Jaz imam najraje papir in tako je spet nastala voščilnica. Tokrat malo drugačna. Z fold voščilnica okrašena z lepimi Mintay papirji.

Osnovo sem naredila iz belega 300 g kartona in ga okrasila z nežnimi papirji in izrezi .


Ker voščilnica ni klasična in ima tri stranice ji je treba malo pomagati, da ostane lepo skupaj. Tako lahko damo tudi v kuverto, zato sem jo zvezala z bombažnim trakom.


Vse notranje stranice so okrašene, na eni sredinski pa je še žepek za denar.

 Pridružite se nam v prvem Majskem izzivu po navdih pa zavijte k Andreji L. in Andreji M., k naši gostji Ma Mi, vse tri so izdelale čudovite poročne kreacije.

Sponzor Majskih izzivov je Darilnica Klavdija, pri njih sem našla ves materjal za ustvarjanje.

Komentarji

Objavite komentar