52CCT - KRAFT

  Dobro juto, sobota je in sobota je dan za novo praznično voščilnico na blogu 52 Christmas Card Trowdown. V Maju nam bo izzive pripravljala Fabiola in za svoj drugi barvni izziv si je izbrala craft rjavo barvo.


        Craft eko karton sem izrezala v osnovo v obliki praznične jelke. Navodila sem našla na Pinterestu. Jelko sem okrasila še z zlatimi kovinskimi perlami in zlatim trakom.


Za notranjojst sem izbrala potiskan papir z smrečicami, na njega pa odtisnila Tinin brezčasen praznični napis. Embosirala sem ga z zlatim prahom.


                                                                       Za 52CCT - craft


                                                               Galerija Najlepši par Maj



Komentarji

  1. Lepa in zanimiva voščilnica, tebi pa pozdravček Andreja 😘

    OdgovoriIzbriši
  2. oh que c'est joli et original Goga, très réussi, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow! What a clever design! Thanks for the inspiration)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar