52CCT - Božiček

   Dobro juto, sobota je in sobota je dan za novo praznično voščilnico na blogu 52 Christmas Card Trowdown. V Maju nam bo izzive pripravljala Fabiola .   Za tematski izziv  si je izbrala Božička. Na svojih prazničnih voščilnicah torej kakor osrednji motiv dodajte Božička.


Med svojimi štampiljkami sem pobrskala za ustrezno štampiljko. Tale je precej stara in čisto premalokrat sem jo uporabila. Motiv sem pobarvala z akvarelnimi barvicami. Puhast rob plašča in kape pa sem naredila z Snow pen napihljivim svinčnikom in vročo pištolo..


Ob robove izreza sem dodala nekaj Tininega zelenja in steklene perle.. Trakec rdeče in bele barve je prvotno mišljen za uporabo v kuhinji, ampak jaz ga zelo rada dodam tudi na voščilnice.


Za 52CCT - Santa

Komentarji

  1. c'est une très charmante image Goga, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica! Tvoj Božiček se šele pripravlja na pot, ko ima tako zelo polno vrečo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar