Rože na črnem ozadju

 V mesecu Aprilu smo se z Andrejo in Romano lotile izdelkov Vaessen creative. Prejšnjič sem se lotila papirjev z teksturo, danes pa bi vam rada pokazala uporabo čopičev za senčenje. Zelo rada jih uporabljam pri ustvarjanju saj z njimi dobimo mehke prehode med barvami in sencami.

Z temi čopiči sem pobarvala prav vse elemente na voščilnici. Z njimi so pobarvane rože in ozadje.


Za ozadje sem izbrala črn akvarelni papir Vaessen Florence.

Nanj sem z pomočjo stencil plastične šablone in Distress oxide blazinc z čopičem nanesla različne barve.


 Pustila sem, da se posuši, saj so oxidi mastni in se malo počasneje sušijo.

V tem času sem se lotila izrezovanja rožic in listkov.

 
Sizzix-ove 3d rožice sem izrezala iz belega akvarelnega Vaessen Florence papirja in jih z pomočjo čopičev in Distress oxide blazinic pobarvala.

 
Plasti cvetkov in listkov sem zlepila skupaj z Nuvo lepilom v svinčniku. Pri njem je pomembno, da ga pustimo da se popolnoma posuši in šele takrat lepimo elemente skupaj. dokler je lepilo tekoče nam namreč lahko hitro pokuka izpod robov.
Sestavljene cvetkove in listke sem nato na osnovo nalepila z pomočjo 3D lepilnih blazinic.
 

Piko na i sem na koncu naredila z Nuvo tekočimi polperlami.

     

 

Skoraj ves material za vrečko sem našla na poličkah

 
Pa še bonbonček iz darilnice Klavdija:

Komentarji