Les za moško voščilnico

 V Aprilu se bomo pri izzivu The Male Room poigrale z lesom na voščilnicah. Detajli in papirji z izgledom lesa so pri takšnih voščilnicah zelo uporabni, saj so že sami po sebi zelo atraktivni. Papirjev z vzorcem lesa imam tudi jaz kar nekaj v svoji shrambi.

Se mi je pa zdelo, da moram tokrat uporabiti več lesenega kot ga lahko prispeva ozadje.

 
V škatli z štampiljkami sem poiskala precej staro na kateri so tri drevesa. Odtisnila sem jo na akvarelni papir, z pomočko Distress oxide blazinic izdelala ozadnje in nato še pobarvala drevesa in travo, pra tako z oxide blazinicama in čopičem.


V naše kraje se je te dni vrnila zima, na moji moški voščilnii pa drevesne krošnje lovijo prvo toplo pomladno sonce. 


Komentarji

  1. Res je lepo, da si les prikazala kod živo drevo in še kot ozadje!

    OdgovoriIzbriši
  2. I can see the Spring sun radiating from your card. It's a shame it's not radiating for us in the UK right now though! I love how you used the theme to create a wood on your card. x

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica z drevesi :-)) Lepo ozadje si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. such a pretty and peaceful scene! Thanks for having me as your GDT!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar