Glasba

 Mesec je naokrog in v FB skupini papirčkarce smo za mesečni izziv izbrale luštno temo. GLASBA je v tem mesecu naš moto in po najboljših močeh smo se potrudile, da jo vnesemo v naše izdelke.

V ustvarjalni ekipi pa se v Maju igramo še z izdelki Laserowe Love. Res lepe papirje imajo in izrezke iz lepenke.

Za nalogo sem izbrala prelep papir Coral Romance. Velike rože sem izbrala za ozadje slimline voščilnice.

Z šablono Marianne Design sem izrezala notno črtovje. Enkrat iz črnega kartona, dvakrat pa iz 3D ploščeiz pene. Vse tri izreze sem zlepila z Tacky glue lepilom in jih nato nalepila na osnovo.

 
Napis vse najboljše je iz zakladnice Najlepšega para, črke sem nalepila z pomočjo obojestranske lepilne folije.
 
Dodala sem le še tekoče Nuvo polperle
 

Pokukajte še k Romani in Andreji kaj sta lepega pripravili za izziv. Fotografije izdelkov lepite v album v FB skupini PAPIRČKARICE.

Če želite sodelovati v izboru za nagrado prilepite tudi 2 povezavi do izdelkov iz trgovine Darilnica Klavdija, ki ste jih uporabili.

Material za voščilnice najdete


 

 

Komentarji