Craft-alnica # 283. - Slovenski napis

Pozdravljene, pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. V naslednjih dveh tednih se bomo lotile voščilnice in na njej uporabile domač slovenski napis. Naloga ne bo pretežka saj imamo v naši zakladnici veliko takšnih napisov.


 Jaz sem se odločila, da uporabim napis Najlepšega para. Izrezala sem ga z šablono iz zlatega papirja in ga uporabila na izrezanem motivu, z vrtnicami.

 
Voščilnica za Craft-alnico je izdelana po skici, ki so jo za ta teden pripravile punce pri Make the Card Challenge #11. Redko se mi sicer zgodi, da z eno voščilnico zadostim dvema izzivoma. Po navadi izdelam za vsak izziv svojo voščilnico.


Pridružite se nam v izzivu Craft-alnice
Po navdih pa zavijte še k Andreji L., Andreji M. in  Eriki, ki je v tem izzivu prijazno sprejela povabilo za gostovanje. Tudi one so prav domiselno uporabile slovenske napise.

Komentarji

  1. Krasna voščilnica, dodatki zlate jo naredijo tako lepo svečano!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kot vedno sem navdušena nad izdelkom

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, zelo lepo voščilnico si naredila in všeč so mi barve, ki si jih uporabila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri MTCC. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  4. OH WOW ... just gorgeous! Thanks so much for joining in the fun at our Make The Cards Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    MAKE THE CARDS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito si uspela združit dva izziva. Meni je to prava zabava. Sploh skico ali barve s še enim izzivom. Hvala ker ustvarjaš z nami. Bodi lepo. Marjeta GDT

    OdgovoriIzbriši
  6. What a lovely card and a beautiful take on the sketch! Thank you for joining the Make The Cards Challenge!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar