Povabilo na kavo

 Pri Make the Card Challenge so me povabile, da se jim pridružim pri ustvarjanju naloge za ta teden. Z veseljem sem sprejela povabilo. Tema za izdelavo voščilnice je prav mamljiva in dišeča, poimenovale so jo namreč kava ali čaj. 

Na čaj sem se povabila prejšnji mesec, tokrat pa sem si pripravila kavo. Takšno močno, dišečo, turško in jo seveda tudi malo polila po mizi.

 
Spet sem posegla po Altenew štampiljkah, napisi in kavne skodelice so čudovite. Akvarelni papir sem obarvala z Distress oxide blazinico Vintage photo, naredila sem še prav rahel karo odtis.Motiv skodelice in packe polite kave je odtisnjen z Versafine rjavo blazinico . Skodelico sem odtisnila 2x, en odtis sem izrezala in pobarvala ter ga čisto z majhnim zamikom prilepila na odtis narehjen na osnovo.. Dodala sem še rdeče nuvo tekoče polperle in valovit rob izrezan z šablono Crealies slimline A.


Upam, da je bil današnji dan namenjen ženskam  sladek, da ste dobile cvetje, sladkarije in predvsem veliko pozornosti in ljubezni.

Pridružite se nam pri čaju ali kavi v izzivu Make The Cards challenge #7.


Komentarji

  1. Goga, čudovito in lepo popackano voščilnico si naredila :-)) Zelo mi je všeč!
    Vesela sem, da si naša tokratna gostja pri MTCC.
    In verjamem, da si danes imela krasen dan!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar