Lama

 V marcu se bomo za Darilnico Klavdija z Andrejo in Romano lotile izdelkov MFT in Gerda Steiner. Sama sem se lotila GerdiniH luštnih štampiljk. Za prvo nalogo sem izbrala simpatične lame. Smo se pa tudi odločile, da poskušamo izdelati tokrat bolj enostavne izdelke. Zato je moja lama precej CAS.

 
Odtisnila in pobarvala sem vse motive iz seta Llama tell you, na koncu pa za voščilnico izbrala le glavo gospodične lame.

 
Lamo sem odtisnila na akvarelni papir z črno Archival blazinico. Ker so štampiljke nove sem za odtiskovanje uporabila napravo za odtiskovanje, da sem odtis lahko večkrat ponovila.
 
 
 Pobarvala sem nato motive z Distress oxide blazinicami in vodnim čopičem.
 
 
Blazinico odtisnem na akrilni blok in nato z čopičem nanašam barvo na odtis. Pobarvan motiv sem nato z škarjami izrezala iz papirja, na zadnjo stran pa nalepila še 3d blazinice.

Potem sem se lotila ozadja. Z embosirno srajčko Sizzix Como se Llama sem naredila reljef na 250 g bel foto karton. Srajčko sem rahlo poškropila z vodo, da papir ne bi popokal.


Z čopiči za make up sem rahlo pobarvla reljefni odtis kartona z različnimi barvami. Vijolično, roza, zeleno, rumeno, rdečo, modro in rjavo. Ker imam za vsako barvo svoj čopič jih redko operem. Z čopiči sem le podrgnila po reljefnem papirju, ker so ves čas rahlo obarvane so pustile prav nežen mavrični pridih.
 

Na koncu sem odtisnila napis, ga izrezala z zastavico MFT in ga prilepila pod lamo na obarvan reljefni papir.


Material za voščilnico sem našla na poličkah

 
Pa še bonbonček iz darilnice Klavdija:
 

Komentarji