Fantovska voščilnica

 Voščilnico za Davidovo praznovanje sem sodelavki pripravila že prejšnji teden, a objave mi ni uspelo napisati. Še dobro, saj v Make the Card Challenge punce ta teden želijo videti prav takšno voščilnico.


Zanimivo mi je, kako se stvari tudi pri ustvarjanju kar nekako navezujejo. Ta mesec očitno je v prednosti struktura lesa. 

Modro rjav papir z strukturo lesa, prenosni računalnik in črke so iz zakladnice Marianne Design. Krogi in številka 20 pa Sizzix-ova.


vse skupaj sem malo posenčila z Distress oxide modro blazinico.


Okrasila sem tudi notranji del voščilnice. Všeč mi je, da se zunanji in notranji sel izdelka povezujeta v celoto.

Za Make the Cards Challenge #9 - Masculine

Komentarji

  1. FABULOUS masculine creation! Sure to bring a smile to this young man's face! Thanks so much for joining in the fun at our Make The Card Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    MAKE THE CARD CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  2. OMG! I love this card! It's perfect for the tech geeks! Thanks for joining us at Make the Cards Challenge this week!
    Jill

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar