Dobrodošel Lovro

 Za Lovra, ki se je rodil v soboto sta babi in dedi naročila voščilnico. Njegova babi in dedi sta najina dolgoletna prijatelja in tole je njun prvi vnuk. Želim jih veliko veselja in srečnih uric.

Kot naročen je tako prišel paket in v njem čudoviti papirji LemonCraft Baby Boom

 Izrezala sem cel kup motivov, ker so tako luštni ne le za fanta, tudi za malo pricesko

in jih z 3d blazinicami prilepila na papir iz bloka. Dodala sem še nekaj papirnatih rožic.

Tudi notranjost sem bogato okrasila z papirji, dodala pa sem še Tinin tag in na nejga zapisala vse pomembne rojstne podatke.

Potem pa sem, ker je bilo res že vse na mizi sestavila še eno za malo princesko. Eno na zalogo.


Tudi v tej se skriva tagec, le, da je še prazen, čakamo nove rojstne podatke.


Vse skupaj sem zaprla še v ročno izdelano škatlo. Za pokrov sem uporabila vzorčast papir Veasen. 


Skoraj ves material za vrečko sem našla na poličkah

Komentarji

Objavite komentar