52CCT - SKICA

Dobro jutro. Sobotna jutra so rezervirana za naloge pri 52Christmas Card Trowdown. Mesec marec pa je že tradicionalno za moje naloge pri tem izzivu. Za začetek sem vam pripravila luštno skico po kateri bomo ustvarjale ta teden. Navodila že poznate, skico lahko obračate in spreminjate le toliko, da bo iz izdelka še vedno razvidna prvotna postavitev.


Ker me zadnje čase vleče k bolj enostavnim voščilnicam sem za to postavitev izbrala nekaj potiskanih papirjev napis in cvet božične zvezde.


Cvet sem izrezala ročno iz LemonCraftove pole papirja.

Za 52CCT - Skica



Komentarji

  1. Tako lepa je in krasen izbor papirjev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a lovely card - the poinsettia is so fresh and bright, it really lifts it, and the green leaves and gorgeous background paper tie in beautifully x

    OdgovoriIzbriši
  3. adorable et charmante carte Goga, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar