52CCT - Božične zvezde

 Dobro jutro. Sobotna jutra so rezervirana za naloge pri 52Christmas Card Trowdown. Mesec marec pa je že tradicionalno za moje naloge pri tem izzivu. Tretja naloga meseca je vedno tematski izziv. Tudi ta teden od vas želim nekaj modernega in svežega. Ta teden želimo , da se lotite DL, slimline voščilnice. Pri nas jo imenujemo tudi amerikanka. 


 Za mojo Amerikanko sem tokrat uporabila večinoma Craft Passion šablone in papirje. Božične zvezde sem izrezala z njihovimo šablonami iz foamirane pene in jih pobarvala z pomočjo oljnih akvarelov in mokrega kozmetičnega robčka.

 
Precej dolgo sem čakala na te šablone in končno jih imam. Pa ne, da mi manjka šablon božične zvezde. Zadnjič sem jih preštela, 9 jih je v moji zbirki. 


Napis v zlati barvi pa Tinin - Najlepši par, podložen z kapa ploščo za 3d učinek.

Za 52CCT - Slimline card

Komentarji

  1. Kako je čudovita, res krasen dizajn.

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw, čudovita je. Krasne rožice.Lp Romana

    OdgovoriIzbriši
  3. Popolna je Goga - čarobno si vključila božične zvezde ter vse ostale dodatke. Hvala za izziv in navdih, ki ga deliš s svojo voščilnico, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. superbe carte Goga, ces poinsettias sont splendide, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. This is so pretty! The wood and brick pattern background set the gorgeous poinsettia off so beautifully. Wonderful card x

    OdgovoriIzbriši
  6. Wonderful Christmas flowers!!! They look like they're made of wax - and what depth you've given to this gorgeous card!!! Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne rožice si izdelala in jih namestila na krano ozadje! Zelo lepo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. WoW Goga, kako čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Krasne barve in lepo narejene božične zvezde!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar