Zajček z dežnikom

 V našo deželico so končno prispele težko pričakovane štampiljke Colorado Craft Company. Večina nas pozna zgodbico o Zajcu Rjavcu in njegovih prijateljih. Ko je bil naš Blaž manjši je bila to ena izmed njegovih najljubših zgodbic.

Z Andrejo in Romano smo se lotile istega odtisa vsaka na drugačen način.


 Jaz sem Rjavca barvala z suhimi barvicami Farber Castel Polycromos. Andreja je uporabila Distress Blazinice, aplikator in stencil šablone, Romana pa je uporabila Copic flomastre.

Ozadje sem pobarvala z Distress oxide blazinicama Sceckled egg, Broken China in Weathered wood. Za barvanje sem uporabila čopič za nanašanje makeupa.

Dodala sem še napis in dežne kapljice, vanje sem čisto na tanko nanesla še Nuvo tekoče perle Morning dew.

Pokukajte še k Andreji in Romani.

Material za voščilnico sem našla na poličkah

Komentarji