Pomladni listki

 Pomlad je pred vrati in zato sta moji mesečni objavi za Altenew pomladno obarvani. Prejšnjič smo se lotile tulipanov. Tokrat pa samo listkov.

Izdelala sem enostavno pomladno voščilnico z večplastno odtisnjenimi zelenimi listki. Za odtiskovanje sem uporabila Altenew set zelenih blazinic.

Voščilnica je res enostavna. Na trak akvarelnega papirja sem z z različnima zelenima balzinicama in pripomočkom za odtiskovanje najprej odtisnila listke.


 Nato sem iz istega akvarelnega papirja izrezala cvetove in jih z pomočjo vode in orodja za reljefno oblikovanje oblikovala in zlepila skupaj. V sredno vsakega cveta sem dodala nekaj zelenih prašnikov.


 

 

Ostalo mi je le še sestavljanje voščilnice. Da ne bi bila preveč prazna sem z Sizzix-ovo embosirno srajčko odtisnila relief lista.

Da dobimo res lep 3d relief srajčko pred uporabo prav narahlo poškropimo z vodo, da list malo zmehča. Tako tudi preprečimo pokanje papirja in odtis je resnično lep. 


Dodala sem še trak zelenega papirja z teksturo in nekaj prav drobnih tekočih polperl.

Material za voščilnico sem našla na poličkah

 
Pa še bonbonček iz darilnice Klavdija:
 
 

Pa še bonbonček iz darilnice Klavdija:
 

Komentarji

  1. kako je tole lepo, same super ideje. kot cvetenje češenj s temi malimi cvetovi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar