Bleščeče drevo

Pri The Funky Fossil sem si zadjič kupila čudovit slimline stencil, na katerem je drvo. Takoj sem tudfi vedela, da ga bom oskusila prvič uporabiti za ustvarjanje z folijo in laminatorjem. 

Rabila sem sicer nekaj časa, da se zadeve lotim a rezultat je končno pred nami.

 
Najprej sem na bel akvarelni papir z stencil šablono nanesla lepljiv medij za folijo. Kar nekaj ur sem pustila potem nanos, da se fino posuši.

Odrezala sem ustrezen kos folije in jo z pomočjo laminatorja prenesla na papir.


Ko je bilo drevo na papirju sem se lotila barvanja ozadja. Z različnimi distress oxide blazinicami in čopiči za nanos makeupa sem ustvarila ozadje.

Dodala sem le še napis Najlepšega para. Malo sem skrajala napis zahvala, ga prav tako premazala z medijem za prenos folije in folijo kar z roko potapkala po črkah. Fino se je prijelo.



Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah

 
Pa še bonbonček iz darilnice Klavdija:
 
 

Pa še bonbonček iz darilnice Klavdija:
 

Komentarji