Baloni za rojstni dan

 Obljuba dela dolg, sploh, če obljubo daš sebi. Obljubila sem si, da bom poskušala slediti Andreji pri izzivu Make The Cards . Že pri tretjem izzivu sem ugotovila, da se moram spraviti k delu takoj, ko izziv objavijo, drugače z izdelkom ni nič.

V ponedeljek punce objavijo nalogo in kar takoj se je bilo treba lotiti dela.

 
Barvna paleta, ki so jo izbrale me je najprej malo prestrašila. Potem pa sem si na mizo dala ustrezne Distress oxide in se lotila dela. Pri barvnih izzivih je precej pomembno, da si na delovno površino pripraviš le tiste barve, ki so dovoljene. Tako se izogneš neželjenim napakam.

Ozadje sem pobarvala z pomočjo stencil šablone, izrezala še balone in Tinin napis ujemi sanje.


Osnove so izrezane z Šablonami Najlepšega para amerikanka.


Komentarji

  1. What a beautiful card. Love the balloons. Thanks for sharing with us at Make the Card Challenge.
    Hope to see you again next challenge.
    Hugs,
    Mifta.
    Owner ~ MS Kraft Store
    DT ~ Scrapping4funChallenges
    DT ~ Through The Craft Room Door
    DT ~ Make the Cards Challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW What a great idea ... fabulous design ... love it! Thanks so much for joining in the fun at our Make The Card Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    MAKE THE CARD CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you so much for joining us for this week's Make the Cards Challenge. You have been selected as this week's Featured Creator. Please email me at hello@makethecardschallenge.

    Congratulations!
    Jill

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga, čudovito voščilnico si naredila :-)) Lepo si porabila naše barve ❤️ Hvala, ker ustvarjaš z nami pri MTCC!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar