Za fantka

 Kar nekaj časa je moja ustvarjalna miza samevala, ni bilo prave energije za ustvarjanje in še dobro, da imam voščilnice za izzive narejene nekoliko vnaprej. Tako si res lahko vzamem tudi kakšno vmesno pavzo. 

Na hitro sem se danes zjutraj lotila voščilnice za malega Vala. Zanjo me je prosila "druga babi" našega Blaža.

 

Uporabila sem LemonCraft set Boy's little world. Krasen blok vzorčastih papirjev. Nisem rabila dosti več, le še Tinine zastavice in črke za ime.


Vlakec sem nalepila z 3d Blazinicami.


Slimline ali DL voščilnica dimenzije 10 x 21 cm je zadnje čase hudo modna. Jaz po njih posegam že precej dolgo. Odločila sem se, da jih bom v letošnjem letu izdela kadar bo le mogoče. Torej letos pretežno slimline voščilnice.

Komentarji

  1. Kako mi je to znano, da ni prave energije za ustvarjanje. Jaz te vseeno občudujem kako zalo aktivna si poleg svoje službe. Tako da, draga Goga, upravičeno imaš malo počitka :)
    Tudi mene so slim voščilnice očarale. S temi papirčki je res veselje ustvarjati, se tako lepo dopolnjujejo, da hitro nastane kaj tako lepega kot je ta voščilnica za Vala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in to natančko izrezovanje... :). Mislim, d ase nam vsem zgodi, da ustvarjalni elan kam pobegne, ampak kljub temu si lepo posrpemila Vala na svet :).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar