Vintage okvir

Vintage je meni zelo ljub stil ustvarjanja. Starinski motivi se mi zdijo lepi in primerni za vse mogoče priložnosti. Tokrat sem se lotila plastičnega okvirja . Okvir je iz zakladnice Prima Marketing izdelkov, katere najbolj poznamo po čudovitih rožah, ki jih dodajamo na naše izdelke.

Okvir sem pobarvala z distress oxide blazinico in čopičem za senčenje. Z mehkim čopičem sem nato nanesla še perfect perls prah in ga rahlo pošpricala z vodo. Z tem pa dobila še dodaten starinski izgled.

Postaran okvir sem dala na stran in se lotila izrezovanja motiva dečka in deklice iz LemonCraft- ove pole motivov Vintage time.


 Izrezala sem ju seveda ročno, robove sem rahlo obarvala z rjavo distress oxide blazinico in ju z 3d blazinicami nalepila na osnovo tudi iz Lemon-Craft-ovega papirja,

Na okvir sem z vročo pištolo nalepila še Prima marketing papirnate rože, metulje in nekaj plastičnih polperl.


Material za voščilnico sem našla na poličkah

Komentarji