Razigrani mucki

 Mucki do pred nekaj časa pri nas nisi bili ravno aktualna tema, vendar je sedaj drugače. Moj vnuk ima mucka, no bolj, ga ima njegova mami, moja hči. Ampak to sedaj ni pomembno. Mucki so tudi pri nas po novem aktualni. In tudi zato, je tale novost Najlepšega para bila še bolj nujna za imet.


Tinine mačkice sva že včeraj pobarvala z Blažem. Seveda so sivi, kakor njegov Mars. Pa razigrani tudi, če jih spustiš z oči hitro naredijo kakšno lumparijo.

Pobarvala sva jih z akvarelnimi barvicami. Osnovo za voščilnico pa izrezala z pomočjo tudi novih Tininih šablon za amerikanko. Mislim, da sem se te šablone iz nove kolekcije še najbolj razveselila.

Za galerijo najlepšega para - januar

Komentarji

  1. Tudi meni je ta podolgovata šablona zelo všeč. Menim, da bo veliko v obtoku. Sicer sta pa z Blažem zelo lepo barvala. Čeprav so samo sivi mucki so še kako prikupni. Lepa voščilnica.
    Bodi lepo.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Te mačkice so očitno same doma, da so si privoščile takšne igrice. Še celo miška se jim je pridružila. Simpatična voščilnica.
    Zanimivo, kako se okus spreminja: pred časom mi slim voščilnice nikakor niso bile všeč, ker sem imela težave s postavitvijo. Pa pridejo nove šablone in takoj prirastejo k srcu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako prikupna voščilnica. Tudi jaz sem že ustvarjala z muckami in to v podobnih barvah in na amerikanki... Sva bili na isti valovni dolžini...

    OdgovoriIzbriši
  4. Očitno bodo tile micki hit letošnje pomladi pri vsem našem podmladku ;). Čudovito sta ustvarjala in naredila zelo cart voščilnico :).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar