52CCT - Zvončki

 Sobota je in pred nami spet nova naloga pri 52Christmas Card Trowdown. Tretja mesečna naloga je tematska in Andreja, ki nas v Januarju izziva si je na voščilnici  zaželela videti zvončke.

Najprej sem imela v mislih prave zvončke, potem pa sem se spomnila na Tinine kraguljčke.


Izrezala sem jih iz zlatega bleščečega papirja in jih nalepila na osnovo.

Podlaga je črtast papir, ki sem ga dobila kot nagradico od Valerije.

 
Zvončke sem nalepila izmenično nekaj z 3d lepilnimi blazinicami nekaj z lepilom.
Uporabila sem tudi vejico in pentljo iz seta Božično zelenje 2.

Za 52CCT - bells
 
 
Galerija Najlepši par Januar


Komentarji

  1. Goga, kako bleščeče je pri tebi, kraguljčki kot pri Snežni kraljici :) Kar slišim njene sani, ki hitijo po zasneženih poteh ...
    Hvala za pravljico, ki si mi jo pričarala s svojo očarljivo voščilnico.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. adorable cette branche de grelots Goga, je les entends presque tinter...biz

    OdgovoriIzbriši
  3. What a lovely row of bells! They look great hung from their twig. Such a cheery card.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna zvončkljava pravljica😉- super si uporabila kraguljčke in naredila tako posebno voščilnico. Sicer pa vedno narediš top izdelek. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica, všeč mi je, da si vključila toliko kraguljčkov!

    OdgovoriIzbriši
  6. S to tvojo lepotičko sem se že na FB - ju spogledovala.
    Lepo si jo sestavila. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar