52CCT - papir z metalnim leskom

 Dobro jutro, sobota je in zato čas, da vam predstavimo novo nalogo pri 52Christmas Card Trowdown. Andreja je izbirala naloge v Januarju in za zadnjo si je zaželela, da uporabimo papir z metalnim leskom.

Zlate, srebrne, bakrene in podobne papirčke zelo rada uporabljam, zato zame naloga ni bila pretežka.

Iz metalnega zlatega papirja sem izrezala čipkast okvir in dekoracijo s svečkami.

 
Svečke in listke sem izrezala še iz belega in zelenega papirja, vse skupaj pa podložila z izrezom iz kapa plošče.
Ozadje je narejeno s Sizzx-ovo embosirno srajčko.
Dodala sem še nekaj tekočih polperl in majhno pentljo.

 
Za 52CCT - Metalic papers

Komentarji

  1. Fantastično si sestavila voščilnico. Všeč mi je.
    Želim ti lep dan.
    LP;
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. c'est splendide Goga, chic et si élégant, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno metalic voščilnico si izdelala, všeč so mi detajli!

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetleča,bleščeča in na pogled prav bogata voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je tvoja voščilnica :-)) Všeč mi je uporaba metalic papirja, ki naredi krasen kovinski izgled!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar