Snežinka

Sobota je in kakor se za soboto spodobi, je prav, da vam pokažem še eno praznično voščilnico. Zanjo sem uporabila čisto novo Sizzix-ovo snežinko, ki mi jo je za darilo prinesel pozni Miklavž ali zgodnji Božiček.

 
Seveda sem jo morala takoj preiskusit in priznam, da mi je zelo všeč.
 
Snežinko sem izrezala iz belega fotokartona. Modro notranjost pa pobarvala z tremi različnimi distress blazinicami.
 

 Enostavno lepa je voščilnica z stranicami snežike.


V notranjosti odtisnjen napis in snežinke. Tekoče polperle in voščilnica je nared za prejemnika.
 
Imejte lepo soboto, še vedno se nam lahko pridružite pri izzivu 52CCT, kjer ustvarjamo po izzivih iz celega leta. Pa v Craft-alnici, kjer želimo videti praznični napis.V Fb skupini papirčkarce pa snežinke.

Komentarji

  1. Čudovita je in krasno si jo uporabila :-)) Lepo ozadje si ustvarila!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar