Praznični mucek prinaša darilo

 Moje škatla za prazničnimi voščilnicami je polna, nekaj sem jih že darovala, pa še vedno je čisto polna. Počasi se bo potrebno spraviti k pisanju vseh teh voščilnic. Ampak vmes pa čisto tako za zabavo še kakšno naredim. 

Pri meni velja pravilo, da praznikov ni nikoli preveč.

Eno sva pobarvala Blažem, mojim šestletnim vnukom skupaj. Tudi štampiljko mucka na novoletni jelki sem kupila zaradi njega. Pri Blažu imajo namreč po novem  mucka in prav zanima me koliko dolgo bo jelka zdržala.

Štampiljko Christmas Tree Cat sva pobarvla z barvicami, Ozadje pa z Distress blazinico in čopičem za make up. Vse skupaj sva nalepila na eko karton. Voščilnica gre seveda k Blažu, se je tako potrudil pri barvanju.

 
 Štampiljko in vse ostalo za izdelavo najdete na poličkah .

Če ob nakupu vtipkate kodo 20GOGA20  imate 20 % popusta do 13. 12. 2020

Komentarji

  1. Tvojega mucka pa res nič ne ustavi - njemu tudi vrh smreke ni problem:)). Seveda pa voščilnica prisrčna. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar