Craft-alnica #275. - Bleščice, snežaki ali pingvini

 Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Naslednja dva tedna bomo ustvarjale bleščeče in praznično. 

Na svojih izdelkih uporabite bleščice, zraven pa dodajte snežaka ali pingvina.

Odločila sem se za snežaka. Da pa zadeva le ne bo preveč enostavna sem ga skrila v tresočko.

 
Iz eko kartona sem izrezala dva velika kroga, največja ki jih imam in jih sestavila v voščilnico. Nato sem odrezala še manjši krog iz kapa plošče in potiskanega papirja, iz sredine sem nato izrezala zvezdico. Med kapa ploščo in potiskan papir sem nalepila acetatno folijo, natresla steklene bleščiče kosmiče, nekaj svetlečih snežink in zvezdic ter sestavila voščilnico.

Sipatična okrogla voščilnica za uvod v zadje dni v letu. Še ustvarjam, pa imam kar precejšen kupček prazničnih voščilnic narejenih.

Ustvarjanje je resnično krasna terapija.

Pokukajte tudi k Gogi in Andreji ter naši novembrski gostji Aleksandri
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

Komentarji

  1. Krasna tresočka, zelo mi je všeč, da je okence v obliki zvezde!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo se lesketa voščilnica :-)) Krasno si jo sestavila in všeč mi je izrez z zvezdo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar