Božične zvezde

 Božične zvezde so zagotovo najbolj prepoznavno cvetje v zimskem času. Tudi jaz jih imam zelo rada in jih pogosto uporabljam za okras na prazničnih voščilnich. Tokrat pa sem jih uporabila za podlago napisu iz Darilnice Klavdija.

        V mesecu decembru  z Andrejo uporabljava napise iz seta, ki sva jih tudi oblikovali za Darilnico Klavdija.

Štampiljko božične zvezde imenovano Vintage Christmas se žal že precej časa ne dobi več, a je meni ena ljubših. Odtisnila sem jo večkrat na akvarelni papir z embosing blazinico. Zvezde sem nato posula z črnim embosing prahom in jih pogrela z grelno napravo.
 


Embosirani odtisi preprečijo, da bi barvo z katero barvamo zanesli čez robove odtisa.

 
 Moj namen je bil, da vam pokažem, kako lep in perlast učinek dobimo, če barvamo odtise z perfect perls prahci. Uporabila sem tri, zlatega, zelenega in rdečega. Nekaj praha sem nanesla na podlago za gretje, popršila sem ga z vodo in tako dobila tekočo barvo. Z njo sem pobarvala zvezde.
 

Ostanke zlate barve sem nanesla na velik čipič in popršila list, da sem dobila zlate kapljice.

Odtis štampiljke sem na pavs papir embosirala z zlatim  embosing prahom

Materjal za voščilnico sem našla na poličkah


Komentarji

Objavite komentar